2013. június 26., szerda

Légy részese a történetnek!

Sziasztok! :)

Sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan vonhatnálak bele titeket is a történet alakulásába és végül kitaláltam egy szerintem nagyon is jó ötletet! :D

Te is benne lehetsz a történetben - igaz csak képletesen. Alkosd meg a saját karaktered, hogy néhány rész erejéig feltűnhessen a blogban!
Nem kell mást tenned, mint e-mialben: fruzsi950912@gmail.com - elküldeni az alábbiakat:
- szereplő neme
 - neve
- külső leírás (hajszín, szemszín, stb.) - ha gondolod képet is mellékelhetsz!
- belső leírás ( jellemezd a tulajdonságai alapján, pl. kedves, kétszínű, stb.)
- kivel kerüljön kapcsolatba (Allie, Austin, stb.)
- egy szituáció, amiben elképzeled, akár jó, akár rossz ( pl.: Allie találkozik egy kávézóban a sráccal, aki nagyon nyomul rá)
- te milyen szerepet szánnál neki (ez csak kiegészítő kérdés, nem muszáj, de azért örülnék neki)

A legjobb szereplő belekerül a sztoriba pár részen keresztül! Remélem tetszik és sok e-mailt kapok, mert tényleg szeretném, ha kicsit Ti is alakíthatnátok a blog alakulásában!

2 megjegyzés:

  1. Ez tiszta jo otlet :DDD remelem az enyemet megkaotad es a kepet is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Reméltem, hogy tetszeni fog! :D Öhm, nem tudom, hogy megkaptam-e, mi az e-mailed? :)

      Törlés