2013. június 21., péntek

15th. Play with me

Sziasztok Drágák! :)
Meg is hoztam volna a következő részt, szám szerint a 15.-et! Húha, már itt tartunk! :D  (Bár ti valószínűleg azt mondjátok, hogy már itt tartunk és még mindig nem jöttek össze Alliék :D). Szóval... hát, nem. Még nem. Amúgy hihetetlen, hogy az előző részhez 18... vagy 19 már nem is tudom, hány kommentet kaptam! El sem hittem először! :3  Köszönöm szépen az aranyos szavakat, remélem ennél a résznél is megleptek az ötleteitekkel, véleményetekkel!  És akkor nincs más hátra, mint előre: Jó olvasást! :) x

JÁTSSZ VELEM

Újra és újra, egyre dühösebb mozdulatokkal töröltem le könnyeimet az arcomról, miközben minden kezembe akadó tárgyat és ruhadarabot beledobáltam a bőröndömbe. Elegem volt abból, hogy Austin miatt sírok, az elmúlt két hétben már ki tudja hányadszorra. 

Napokon keresztül csak áltatott, ahelyett, hogy megmondta volna, hogy a háta közepére se kíván. Ehelyett inkább Alexszel tárgyalta meg, hogyan kellene lekoptatnia. Én meg olyan naiv voltam, hogy elhittem, tényleg hiányoztam neki. 

Megfogtam az első kezembe kerülő tárgyat és dühösen a bőröndbe vágtam. Jelenleg mindent és mindenkit utáltam, de a legjobban magamat, amiért ilyen hülye voltam és hagytam, hogy Austin az ujjai köré csavarjon. Hát, tényleg nincs barátság fiú és lány között?

A lépcsőn dobogó léptek zaja szakított ki a gondolataimból. Gyorsan a szekrényhez léptem és úgy tettem, mintha keresnék valamit. Világosan megmondtam Sidneynek, hogy nem akarok most senkivel beszélni, de a barátnőm néha túlságosan is levakarhatatlannak bizonyul.

- Sid, megmondtam, hogy most nem szeretnék... - fordultam meg sóhajtva, mikor nyílt az ajtó, de ahogy megpillantottam a küszöbön álló személyt, félbehagytam a mondandóm. - Jordan? Mit keresel itt? - kérdeztem döbbenten a fiút.

- Ne haragudj, hogy ilyen váratlanul, csak gondoltam, talán örülnél a társaságnak - magyarázkodott, majd tekintete az ágyamon terpeszkedő bőröndre és a felhalmozott ruhákra esett. - Elmész? - nézett rám szemöldök felvonva.

Képtelen voltam megszólalni, így csak egy aprót bólintottam. Nagyi megértette a döntésemet, így azt terveztem, hogy visszamegyek Sidneyvel San Antonióba és a nyár többi részét már ott töltöm. Keserűen gondoltam arra, hogy milyen döntések elé állítom a barátnőmet. Akaratlanul is, de jóformán rákényszerítem, hogy válasszon a barátja és a legjobb barátnője között.

- De miért? - kérdezte hitetlenkedve Jordan. - Valami baj van?

- Nem, illetve igen, de... ah, nem tudom, már semmit nem tudok! - Lerogytam az ágyra és a kezembe temettem az arcomat. Két másodperc sem telt el, besüppedt mellettem az ágy, Jordan vigasztalóan átkarolta a vállam és a mellkasához szorított. Arcomat a pólójába temettem és felsóhajtottam. Jó érzés volt, hogy nem próbált meggyőzni vagy lebeszélni a döntésemről, üdítő változatosság volt a többiek reakciójához képest.

Nem tudom meddig maradtunk így, de mikor viszonylag lecsillapodtak az érzelmeim, elhúzódtam tőle és hálásan rámosolyodtam.

- Rendben vagy? - érdeklődött Jordan kedvesen, mire sikerült kipréselnem magamból egy halk igent. Belegondoltam abba, hogy hányszor segített már és felvidított, pedig alig ismerem, míg Austinnak, aki gyerekkorom óta az életem része, csak a könnyeket köszönhetem. - Akkor maradsz? - tette fel reménykedve a kérdést.

- Én... 

 Már kezdtem volna a magyarázatba, hogy ez miért nem lehetséges, mikor a földszinten erősen csapódott a bejárati ajtó, majd meghallottam barátnőm hangját, ahogy valakivel elég erőteljes hangnemben vitatkozik. - Nem tudod felfogni, hogy nem akar látni? Elege van belőled, amit nem is csodálok! 

- Csak beszélni akarok vele! - A hang hallatán megdobbant a szívem. Mit keres itt? Nem okozott még elég fájdalmat? - Kérlek, Sid!

- A szobájában van - sóhajtott végül Sidney. Hálás motyogást és barátnőm sikkantását hallottam, majd a trappolás folytatódott a lépcsőn fel. A szobám felé. - De nem garantálom, hogy szóba is fog veled állni! - kiabált még utána a barátnőm, de úgy tűnt, hogy Austint ez már kicsit sem érdekli, mivel egy pillanat múlva lihegve esett be a szobámba.

 Nem tudnám megmondani, hogy melyikünk lepődött meg jobban. Lesokkolva ültem az ágyon Austinra bámulva, akinek a szeme értetlenkedve ugrált köztem, a félig megpakolt bőröndöm és Jordan között, akinek a keze még mindig a derekamon pihent. A tekintetéből tisztán ki tudtam olvasni, mit szűrt le ebből a helyzetből. 

Néhány hosszú pillanaton keresztül csak néztünk egymás szemébe. - Bocs, nem akartam zavarni - morogta,  majd megfordult és becsapta maga mögött az ajtómat.

- Mi baja Mahonenak? - értetlenkedett Jordan a távozó fiú után bevágódó ajtóra bámulva.

A gondolataim őrült módon száguldoztak, összezavarodtam és a fejem majd szétszakadt. Próbáltam megérteni miért jött ide, pont most. Abban biztos voltam, hogy félreértette a helyzetet. Nem baj. Szenvedjen csak ő is, ahogyan én szenvedtem. Megérdemli... kár, hogy ez ugyanannyira fájt nekem is, mint neki. 

- Ne haragudj, majd... majd elmagyarázom - vágtam hozzá sietve a szavakat az ágyamon ülő fiúhoz és felpattantam mellőle.

Már az ajtónál jártam, mikor utánam szólt. - Tök mindegy mit mondok, akkor is utána mész, igaz? - kérdezte halkan. Megtorpantam, kezemmel erősen szorítottam a kilincset egy kis gondolkodási időt adva magamnak. De mindegy volt, hisz már döntöttem. Összeszorítottam a számat és lassan, nagyon lassan megráztam a fejem. - Sajnálom Jordan - suttogtam, majd feltéptem az ajtót és hátra sem nézve, nagy robajjal lerohantam a lépcsőn.

- Allie? - ugrott fel Sidney a kanapéról és elhűlve nézte, ahogy őrült módjára rángatom fel magamra a cipőmet. - Mi van? Austin is... - mutatott az ajtó felé, a fiú távozására célozva.

- Tudom! - szakadt ki belőlem, ezzel egy időben pedig sikerült felhúznom a cipőt, így faképnél hagyva barátnőmet futottam ki az utcára. 

Reménykedve néztem körbe, de hiába, Austint már nem láttam, de sejtettem merre lehet, ezért rohanni kezdtem. A megérzésem most sem csalt, lihegve fékeztem le, mikor belöktem a régi kosárpálya kapuját és megpillantottam a nekem háttal álló srácot. 

Nem vett észre, így csendben lépkedtem közelebb és figyeltem. Pár másodpercig a kezében forgatta a labdát, majd eldobta, de csak a palánkot találta el. Megrándult az arcom az elfojtott keserűségtől. Tudtam, hogy Austin csak akkor téveszt, ha valami nincs rendben vele. Ha letört, rosszkedvű... szomorú. Megfogta a lepattanó labdát és újra próbálkozott, de megint elvétette. Dühödten nekivágta a labdát a kerítésnek, majd kezét a tarkójára szorítva felnézett az égre és reszelősen kifújta a levegőt.

- Austin - szólítottam meg tétován és még közelebb sétáltam.

A hangom hallva megfordult és leengedte a kezét. Az alatt a másodperc alatt, amíg a szemembe nézett tucatnyi érzelem suhant át az arcán. Kétely, düh, bizonytalanság keveréke. De aztán egy kifejezéstelen maszkot erőltetett magára, aztán elfordította a fejét, ezzel megszakítva a szemkontaktust. - Mit keresel itt? - dünnyögte rosszkedvűen, miközben a labda után indult.

Elgondolkozva bámultam utána. Akárhogy igyekeztem, nem tudtam elnyomni azt a fura érzést a gyomromban, mikor a közelemben van. Veszekedhetünk, sírhatok miatta, de ha a közelemben van, ez mind a háttérbe szorul az örömöm miatt, hogy vele lehetek. Hiszen a fenébe is, szeretem!

 Felkapta a labdát, újra megcélozta a kosarat, de a labda ismét lepattant és egyenesen felém gurult. Megállítottam a lábammal és lehajoltam érte, így Austinnak muszáj volt megfordulni és rám nézni.

- Visszakaphatom? - nyújtotta a kezét érzelemmentes arccal. De én nem az arcát figyeltem, hanem a szemét. És egy halvány jel volt, hogy a zöld szempár egészen mást mutatott, mint az arca vagy a szavai.

- Játszunk - válaszoltam rekedten.

50 megjegyzés:

  1. áá ez nagyon jó:) gratulálok:)a következő részt körülbelül mikor hozod? tudom h önző vagyok, de akkor nem kell mindennap 100× megnéznem az oldalt. imádlak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm Szépen, és a következő részt már írásban van, hamarosan hozom! :)
      Én meg téged❤ xX

      Törlés
  2. Fruzsi, Fruzsi!

    Először is, ezt most kicsit felüdőlés volt olvasni, mert én most egy eléggé negatív dolgot írok, ha kész elsők között olvashatod;) Facen elküldöm.
    Na szóval először is végig vigyorogtam, nem tudom miért... Talán, mert megörültem, hogy van és így nem hagyhatod abba! Túl rövid. Akarom, még, még és még. Könyörgöm!
    Örülök, hogy felbukkant Jordan (titkon imádom, najó nem is titok..) Austin megjelenése is jó volt, viszont én annyira nem mentem volna utána. Kétségek között hagytam volna, szegénykét.
    De tényleg annyira rövid, még úgy olvastam volna. Így nem lehet abba hagyni, na. Mérges vagyok! De azért annyira nem.
    Érdekel, hogy mikor fognak erről az egész FÉLRE ÉRTÉSRŐL beszélni. De téged ismerve, sejtéseim szerint ez se most lesz. Allie magába fog agyalni ezen az egészen, szenvedni. Mert azt hiszi, hogy nem kell Austinnak, hogy csak egy púp a hátán. Nem igaz, mert én tudom. Egyértelmű, hogy szereti Alliet. De akkor miért nem lép? Hiszen tudja mit érez a lány... Oké, szerintem fél, hogy elveszíti a legjobb barátját. De akkor is... Felpofozhatom? :DD
    Oké, túlsokat pofáztam, elragadott a hév.
    Inkább abba hagyom mielőtt elkezdek hisztizni a folytatásért... :')

    Flóraa. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!

      Örömmel olvastam az írásodat, várom a folytatását is - remélhetőleg minél hamarabb!
      Pedig éppen ez volt a cél, itt abbahagyni, hogy találgathassatok, mi is fog történni a továbbiakban! :D
      Igen, nekem ez már nyilvánvaló, hogy egy Jordan fannal van dolgom!
      Lehet, hogy azt kellett volna, de lesz még kétségek között eleget! :D
      Tudom, ez kicsit rövidebb lett a megszokottól, de mivel sűrűbben érkeznek a részek, úgy gondolom ez annyira nem vészes! :)
      Fognak, persze, hogy megbeszélik... majd valamikor. :') Austint meg ne bántsd, mert akkor ki lesz a főszereplőm, ha elbánsz vele?:D
      Nem baj, imádom a hosszú kommenteket! :3 És persze Téged is!❤ xx

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Zsuuuuuu*.* Ha azonnal nem is, de hamarosan!:)❤

      Törlés
  4. aaaaaaaaaa de imádtam ezt a részt *-*
    Egyszerűen nem találok szavakat :333
    Siess a kövivel :))<3

    VálaszTörlés
  5. Istenem annyira jò lett,hogy nem találok szavakat,eszméletlen!!! <3<3<3 Nagyon nagyon hamar hozd a kövit!!!!:))))) xoxo Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyoooon szépen köszönöm! Hozom hamarosan! :))❤

      Törlés
  6. tök jó lett ez a rész ,de jobb lett volna ,ha nem itt hagytad volna abba . Mikor hozod a kövi részt ? Már kíváncsi vagyok nagyon. Szóval siess nagyon !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát, pedig ez a lényeg, itt abbahagyni! :D
      A következő pedig már készül! :))❤

      Törlés
  7. Na Fruzsii! Itt egy szép komi: Wíííííí *--* Wááááááá *--* Imádtam *--* Austin drága téged is szétfoglak rúgni, ha nem leszel kedves Allie-vel *-* Mikor Allie azt mondta " játszunk " beindult a perverz fantáziám ( de kinek nem >.< ) Lényeg: van itt neked sook szép komi.. Kérjük holnap a részt :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez tényleg szép komment!:))
      Persze, rögtön rosszra gondolunk, ugye? :PP
      Tényleg van sok aranyos és szép kommi, ezért hamarosan hozom is a részt! :)❤

      Törlés
  8. óó ne már =( most muszály volt pont itt abbahagynod? kérjük holnapra az új részt! ez parancs! :3 <3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeen, muszáj! És nemsoká hozom az újat, ígérem! :) xX

      Törlés
  9. legjobb résznél... :( siess :D

    VálaszTörlés
  10. csokker :DDD
    nagyon jo resz lett *---* abadszabala pont itt befejezni? PONT ITT? direkt kinzol minket? :( barki barmit mond azert en sajnalom Jordant:/ na mindegy varom kovit :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helloooo:D
      Köszönöm szépen és igen, PONT ITT! Bevallom igen, szeretlek titeket kínozni, de csak azért, hogy utána örüljetek az új résznek! :3
      Jordant meg én is sajnálom, attól függetlenül, hogy én hoztam ilyen helyzetbe!
      Nemsoká hozom! :) x

      Törlés
  11. Uuaaaaa. Nagyon jo lett!! En is sajnom, hogy itt hagytad abba, de en is ezt tennem a helyedbe, hogy jobban izguljanak az olvasoim!:) imadom, es remelem sietsz a kovivel:):*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm! Végre valaki egyet ért velem, hogy az ilyen jó helyeken kell abbahagyni! :D
      És sietek! :) xX

      Törlés
  12. olyan vagy mint 1 jó rendező:( mindig a legjobb résznél hagyod abba.. tudsz valamit ;´)

    VálaszTörlés
  13. Szia !
    bocs h Névtelenül irok, -amugy Ramii vagyok. az előző részben ott a nevem. :))- nagyoon jó rész, és ismét a legizgibbnél hagytad abba. xD. nembaj, csak siess a kövviveel. :))-Ramii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Semmi baj, örülök, hogy írsz! Köszönöm szépen és sietek a következővel! :)) xX

      Törlés
  14. hát ez a rész is nagyon jó volt, és pont az izgi résznél hagytad abba.. na de mindegy hozd a kövit is gyorsan!!:)) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és igen, igen, SIETEK! :)) xX

      Törlés
  15. Ez egyszerűen fantasztikus,nem találok rá szavakat.
    Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  16. Huh ez ISTENI omg ........szavakat sem találok
    IMÁDTAM mikor hozod a kövit????
    már alig várom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Már nem kell sokat várnod, igyekszem vele! xX

      Törlés
  17. Háthúha...
    Mint mindig,mindenre számítottam csak erre nem... Amúgymeg szegény Jordan,én azért sajnálom:c :DD
    hozd gyorsan a következőt!:) xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom, mikor meg tudlak lepni titeket :3 :DD
      Igen, én is:S Igyekszem, sietek, haladok!:)) :D xX

      Törlés
  18. Heló !

    Először: Nem tudom hogy lehet-e, de megosztanád a blogomat, vagy csak véleményeznéd ? Ez a blog szintén Austin Mahon-os, és mivel most indult, még csak 1 rész van meg.

    http://whataboutloveaustinmahone.blogspot.hu/

    Másodszor: Nagyon jól írsz, és hogy őszinte legyek, ezért kaptam én is kedvet egy blog íráshoz. :))

    VálaszTörlés
  19. egyszerűen imádom.. nagyon tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés
  20. :D áá csak most találtam meg de nagyon jó:) csak így tovább:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁ köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  21. Szija.. Szerintem.jo.hogy meg nem jottek.ossze.:) en a te helyedben elhuznam a kozepeeig habar nem tudom.hany fejeuetesre.tervezed... Remelem 100000 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Na, hát nem tudom mi lesz, elég régóta ""szenvednek már"", de ki tudja mi lesz? Lehet, hogy kialakul a következő pár részben, de lehet, hogy még nem! :)
      És még nem tudom hány részes lesz :))

      Törlés
  22. légyszi ne jöjjenek még össze:( nagyon elrontaná a kedvem ha 6 nap múlva nem tudom hanyadik fejezetben összejönnének.. még egy 10-15 fejezet jó lenne így hgy húzzák egymás és többiek agyát is :/ túl sok minden áll köztük.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mint mondtam az előző kommentelőnek is, már régóta tart ez a... valami köztük:D Így nem tudom, mikor jönnek össze, de annyira már nem akarom húzni. Mellesleg szerintem nem áll olyan sok minden a boldogságuk útjában! :) De ki tudja?

      Törlés
  23. szerintem azért ne húzd olyan sokat ,jó lenne ,ha már összejönnének :)

    VálaszTörlés
  24. imádtaaam :) Várom a következőt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én meg téged❤ Sietek vele! :)

      Törlés
  25. szija csak most bukkantam rá de 100× oda-vissza elolvastam:Dnagyon ügyi vagy :) kövi rész mikor lesz?:')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Awww örülök, hogy gyűlik a kis családom!:D❤ Köszönöm Szépen! :) A következő vagy ma vagy holnap érkezik! :)) Xx

      Törlés
  26. Hát, én nem számítottam volna rá, hogy pont 1 Austin fanfic (ó, pedig mennyire imádom őt már vagy 3 éve c:) fog ennyire tetszeni. Először olyan kis egyszerű, rózsaszín ködös történetnek tűnt, és nem hittem volna, hogy így tudod majd csavarni a szálakat, hogy már tűkön ülve tekerjek fel az újabb fejezethez, hogy megleshessem, mi is a folytatás. Habár van egyfajta érzésem, hogy miután összejönnek (szerintem 2-3 fejezet után ez is bekövetkezik) el fog veszni a történet varázsa, mely abból vetődik össze, hogy azon izgulunk, mikor hagyják már maguk mögött a makacsságot a szereplők, és mikor jönnek már össze.. :D De remélem, hogy majd pozitívan fogok csalódni.:) Jordan pedig nagyon cuki, nekem személy szerint ő a kedvencem, habár valami bűzlik körülötte.:D Remélem, hogy majd az is kiderül, miért rühellik egymást Austinnal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lolita! :)
      Először is, szeretném megköszönni, hogy írtál és, hogy ilyen hosszan írtál!
      El sem tudom mondani, mennyire örülök, hogy tetszik a blog! Próbálom minél izgalmasabbra és nem sablonosra írni, és remélem, hogy ha valamikor összejönnek, akkor is tudok majd olyat írni, ami nem veszi el a történet varázsát - ahogy te fogalmaztál! :)
      Jordant tipikusan egy olyan szereplőnek alkottam meg, aki megpróbál segíteni Allienek és minél jobban összebarátkozni vele - több-kevesebb sikerrel! :D
      Köszönöm, hogy írtál! :) xX

      Törlés