2013. június 14., péntek

13th. Decisions and consequences

Szép estét, drágák! :)
Itt vagyok a következő résszel, csak, hogy ne feszegessem tovább a tűrési határotokat! Kicsit rövidebb lett a megszokottól, de ez egy átvezető rész - elárulom, hogy a következő részek lesznek az izgisebbek! :)
Nagyon jólesett, hogy ennyien írtatok nekem és csupa jót mondtatok a blogról, köszönöm szépen! Szeretném kicsit itt is kifejteni, hogy mennyit jelent mindez. A blog körülbelül három hónapja él, de ez alatt a rövid idő alatt több, mint 11500 oldalmegtekintéssel, jelenleg 32 olvasóval és rengeteg aranyos és ösztönző kommenttel gazdagodtam! El sem tudom mondani mennyire jól esik ez nekem! Imádlak Titeket! Csók♥

DÖNTÉSEK ÉS KÖVETKEZMÉNYEK

- Kelly nem tud erről - tárta szét a karját, felteszem, a mostani kis kiruccanásra célozva.

- Tessék? - kérdeztem vissza döbbenten, várva, hogy megismételje a mondatot, hátha csak valamit rosszul értettem. Bár a "Kelly nem tud erről", elég egyértelműen a mai napra utal, de mégsem állt össze a kép. Már miért ne akarná magával hozni a barátnőjét? Talán szégyell engem?

Már épp rá akartam kérdezni, mikor valaki a hátunk mögül Austin nevét kiáltotta. Néhány lány futva közeledett felénk és mikor odaértek mellénk, körbevették Austint és egymás szavába vágva kezdtek beszélni. Austin felvette a szokásos szívremegtető mosolyát és türelmesen válaszolgatott minden feltett kérdésükre, én meg szerencsétlenül, hátraszorítva billegtem egyik lábamról a másikra, mígnem az egyik lány figyelme rám esett.

- Te Austin barátnője vagy? - kérdezte.

- Nem - válaszoltam távolságtartóan, de a lány kedves mosolya és barátságos kisugárzása kicsit oldotta a bennem felgyülemlett feszültséget, bár a téma még mindig nem volt ínyemre. - Csak egy régi barátja vagyok - tettem hozzá magyarázatképp.

A lány bólintott, majd látszólag megnyugodva - és talán elégedetten -, felém nyújtotta a kezében szorongatott fényképezőgépet. - Megtennéd, hogy csinálsz rólunk egy képet? - mutatott a másik két lány és Austin felé.

- Persze - Átvettem tőle a gépet, majd megvártam, míg mindannyian beállnak. A biztonság kedvéért több képet is csináltam, aztán visszaadtam a fényképezőt. Még váltottak pár szót, Austin kiosztott néhány aláírást, aztán a lányok viháncolva elköszöntek és újra ketten maradtunk.

Rövid ideig csak a hullámok zaja volt az egyetlen hang, miközben egymás arcát próbáltuk felmérni. Sokszor néztem már Austin arcát, ahogy a haja rakoncátlan tincsekben a homlokára hullott, napbarnított bőrét, telt ajkait és főleg a zöldeskék szempárt, amibe ha belenéztem, mindig melegség öntött el. És mindig is kíváncsi voltam, vajon ő milyennek lát engem, de sosem mertem megkérdezni. 

 - Tehát a szülős dolog csak kamu volt? - jutott hirtelen eszembe, mit is válaszoltak, mikor Sid rákérdezett. És ezzel visszatértünk az eredeti témához, amit a lányok félbeszakítottak, így addig sem arra a fájdalmas tényre gondoltam, hogy én sosem lehetek az a lány, akire szerelemmel fog tekinteni.

- Nem, tényleg a szüleivel van - rázta fejét, amitől néhány hajszál az arcába hullott. Vissza kellett fognom magam, mivel erős késztetést éreztem, hogy közelebb lépjek és kisimítsam az arcába lógó tincseket. - Azért nem szóltam neki, mert nem akartam, hogy itt legyen - ismerte be.

 Na, tessék. Igazam volt. Tényleg azért van az egész, hogy én és a tökéletes barátnője ne találkozzunk. Mert ő biztos szép, okos, gazdag... - Ne vágj már ilyen arcot, tudom, hogy ilyenkor mindig valami butaságon töröd a fejed - tette hozzá és odalépdelt mellém, miközben lehuppantam a homokba és karjaimmal átöleltem a felhúzott lábaimat. - Mire gondoltál?

- Nem fontos, tényleg, én csak... - hadováltam össze-vissza, de mikor pillantásom összeakadt Austinéval, képtelen voltam visszafogni a félelmem. - Én csak arra gondoltam, hogy... hogy talán nem akarod, hogy ő és én találkozzunk - támasztottam állam a térdemre és a vízre bámultam.

- Jól gondoltad, tényleg nem akarom - mormolta és halkan elnevette magát. Elfordítottam a fejem, hitetlenkedve néztem rá és a gyomromat összeszorította a megbántottság és az elárultság érzése. Ezt ő is láthatta, ezért mielőtt bármit mondhattam volna, folytatta. - De közel sem azért, amire gondolsz! 

- Ezt elég nehéz elhinni, a körülményeket tekintve - motyogtam, mire újra felnevetett, de mikor nem nevettem vele, elkomolyodott és sóhajtva megdörzsölte a tarkóját.

- Azért nem hoztam magammal, mert nem akarom, hogy találkozzon veled - ismételte, amit már eddig is tudtam. - Se Alexszel, se Sidneyvel. Úgy érzem, hogy ha veletek vagyok, akkor őt nem hozhatom el. Nem azért, mert szégyellnélek benneteket - rázta a fejét, mikor már nyitottam a számat. - Csak nem hiszem, hogy ebbe a világba ő is beletartozna. Ha itt lenne, talán az megváltoztatna valamit és én nem akarom, hogy bármi is változzon - mondta ki komolyan, végig a szemembe nézve.

Értettem, mire céloz. A kapcsolatunkra. A barátságunkra. Nem akarja, hogy többet jelentsen, mint ami valójában. És azt sem, hogy én jelentsek valamit számára, engem is csak barátként akar. A szívem fájdalmasan szúrt és a könnyek égették a szemem, de tartottam magam. Elvégre választ vártam, magyarázatot és végre megkaptam. Még ha őrülten fájt is.

- Vissza kéne mennünk - törtem meg a ránk telepedett csendet, mire Austin bólintott, feltápászkodott a homokból és a kezét nyújtva engem is felhúzott. Mikor már stabilan álltam, kihúztam kezem az ujjai szorításából és úgy tettem, mintha csak a homokot akarnám leseperni magamról, de még ha nem is mutatta, kétségtelen, hogy észrevette a mozdulat szándékosságát.

- Már kezdtük azt hinni, hogy leléptetek nélkülünk - fogadott Alex vigyorogva, mikor visszaértünk hozzájuk, de Sid gyászos arckifejezésemet látva, megbökte a fiút és figyelmeztető pillantást vetett rá.

 Ekkor Austin telefonja csörögni kezdett. Előhalászta a zsebéből és elég volt egy pillantást vetnem az arcára, mikor megnézte a kijelzőt, tudtam ki keresi. Teljesen biztos voltam benne, hogy a hívó Kelly.

- Bocs, ezt fel kell vennem - szólt oda sietve, majd arrébb sétált és a füléhez emelte a készüléket.

Sóhajtva lehuppantam barátnőm mellé, aki kérdezés nélkül a kezembe nyomott egy doboz kólát. Míg felbontottam a hideg italt, éreztem magamon Sidney bocsánatkérő tekintetét.

Miután kortyoltam párat, mély levegőt vettem és széles mosolyt erőltetve magamra, végigpillantottam a többieken. Alex hasonló vigyorral válaszolt, de Sid csak kétkedő és gyanakvó arccal ajándékozott meg. A barátnőm mindig is azon kevés emberhez tartozott, aki mindig tudta, ha valami nincs rendben és egy álmosollyal nem tudtam elaltatni a gyanúját, akármilyen mesterien játszottam a felhőtlenül boldog lányt.

Ahogy Alexszel és Sidneyvel beszélgettem, tekintetem a kelleténél többször kalandozott a kocsin támaszkodó, telefonáló fiú felé. Próbáltam kitalálni, hogy mikor történt, hogy barátságnál többet kezdtem érezni iránta, de minden kísérlet sikertelen volt. Nem emlékeztem, ez a dolog nem az eszem irányítása alatt zajlott.

- Nem gond, ha most megyünk? Valamit el kell intéznem - nézett végig rajtunk Austin, mikor befejezte a telefonálást és csatlakozott hozzánk.

Amíg összeszedelőzködtünk és bepakoltunk a kocsiba, Austin végig feltűnően kerülte a tekintetem, de mikor beszálltam a kocsiba, egyetlen másodpercig találkozott a pillantásunk. A fiú kifejezéstelen arccal pásztázott, egyszerűen képtelen voltam bármit is leolvasni róla.

  De azt tudtam, hogy én mit gondolok és ebben az elhatározásomban Austin viselkedése is megerősített. Eldöntöttem, hogy azt fogom tenni, ami a fiú számára a legjobb. Nem nehezíthetem meg a dolgát, van elég gondja nélkülem is. A lehető legkézenfekvőbb, ha megpróbálok kiszeretni belőle... A francba, bárcsak ilyen egyszerű lenne!

19 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! hozd minél hamarabb a kövi rész!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen, örülök, hogy tetszett! :) Igyekszem vele! ♥x

      Törlés
  2. következőt.:) ui.: ez is nagyon jó lett.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, már készül! :) És köszönöm szépen! :)) xX

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Hát, ezt is még csak egy-két napja van fent... de igyekszem vele! :) Xx

      Törlés
  4. Remek rész, bár kicsit rövid ahhoz képest, hogy mennyit kellett reá várni xdd na sebaj, imádom a blogodat! :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen! :) Igen, írtam is, de ez amolyan átvezető, tehát nem akartam ebben a részben fontosabb dolgokat elárulni, ezért nem lett a megszokott hosszúságú. De megpróbálok nagyobb terjedelmű részeket írni! :)) És köszönöm, én is imádlak téged! xX

      Törlés
  5. Van az a gyerek az akivel a vidámparkba csókolózott. Na az . Miért van olyan érzésem, hogy újra bekerül a képbe. De Tin mondatával kapcsolatban is tévedtem, remélem most is. :) Ez is nagyon jó volt szerintem :) Várom a kövit Austin meg ne legyen ilyen mocsoládé :)) Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Áhh, nagyon örülök neki, hogy próbálsz ötletelni, találgatni, hogy hogyan is lesz a folytatás. Ennek ellenére nem akarok semmit elárulni, úgy nem lenne izgalmas! :D Igen, nem kiszámítható Austin, igaz? :P Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) xX

      Törlés
  6. Sabadabada remélem mivel itt a nyár hamarabb fogsz részeket hozni,mert kezdek belekattanni a folyamatos fejtörésbe hogy mégis mi fog történni:3 izé, jó lett és siess a kövivel!:) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Salala! Szia! :)
      Igen, úgy tervezem, hogy most sűrűbben lesznek részek, persze ez attól is függ, hogy hogyan lesz ihletem. Mindenesetre igyekszem! :)
      És izé, köszönöm szépen, sietek!:3 xX

      Törlés
  7. Darlin'! :'D

    Najó a megszólítás eszembe jutatta régen mennyit beszéltünk, se baj most a blog a lényeg.(: Hé, te, hogy én miért nem előbb olvastam ezt... fogalmam sincs. Nem baj, jobb ez így.
    Allie abban a helyzetben van amiben sok lány van-volt. Ezért sajnálom, de nem tudom átérezni. De mégis megértem, mert tökéletesen írod le a fájdalmat.
    Austin nekem olyan, hogy is mondjam itt szeretem is meg nem is. Későbbiekben véleményem szerint ez változni fog.
    Jordin pedig marhára szimpatikus, biztos vagyok benne, hogy még bele fog szólni a dolgok alakulásában. Ahogyan Kelly is viszont, őt nem akarom annyira mint Jordint!
    Tudod napok óta dolgozok azon, hogy megszeretessem Vivivel Austint, félig meddig sikerrel jártam, még egy blogra is rávettem, aztán elolvasta a történetedet és kész neki vége volt!:D Szóval ezért örök hála. (:
    Na, meg azért is, hogy ilyen tökéletesen írsz. Ódába önthetném azt, hogy mennyire szeretem azt ahogyan írsz, de ezt te is nagyon jól tudod. Szeretem a fogalmazásodat és a karaktereidet.
    Nem véletlen tartalak az egyik legtehetségesebb bloggernek.

    Flóraa. xx

    Ui.: Egyik legjobb Austin ff amit eddig olvastam. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága! :3

      Tény, hogy régebben jóval többet beszéltünk, de mostanában nem voltam túl sokat face-n, a suli miatt. Na, majd a nyáron! :D
      Hát igen, elég sok lány jár így, mint Allie, de azért reménykedjünk a legjobbakban. Austin személyisége kicsit változó, mivel ő sincs teljesen tisztában azzal, hogy mit akar.
      húha, hát ilyet se sokan mondtak még, hogy Jordan szimpatikus! Mondjuk, semmi olyat nem tett, ami miatt utálni kellene, ha csak az nem, hogy érdeklődik Allie iránt. Na, de azt nem akarom elárulni, hogy lesz-e, illetve mekkora szerepük lesz még a történetben.
      Örömmel hallom, hogy toborzod a Mahomiekat! Igen, én is láttam a blogot és kíváncsian várom! Úgy érzem, ebben Austin kicsit rossz fiús lesz, érdekes lesz olvasni! :) Az meg, hogy részben az én blogom miatt sikerült rávenned, hát az nagyon jól esik! :3
      Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat,hihetetlen, hogy egyre csak gyűlnek az olvasók és mindenki ilyen jó véleménnyel van!
      A legnagyobb szeretettel, Fruzsi xX

      Ui.: Nem tudok újat mondani, újra csak köszönöm, köszönöm! :)

      Törlés
  8. Kedves MEZY'Sgirl!
    Vár rád egy díj nálunk. Nézz be! :D http://xrighthererightnowx.blogspot.hu/

    Sophie P. & Eleanor H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sophie P. és Eleanor H.! Köszönöm Szépen, puszi nektek! :)

      Törlés
  9. mikor hozol kövi részt ? és egyetértek cupcake:3-el.. nyár van.. sűrvebben hozd. :))<3
    nagyoon yo a blog.

    u.i.: SiESs <3<3<3 xd :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen pár perce került fel az új
      :D Köszönöm és igyekszem sűrűbben hozni! :) xX

      Törlés
  10. Ahhhj mikor jönnek már össze?!! :D :D Amúgy imádom a blogot még csak ma kezdtem olvasni kb 45 perce és már a 13 résznél tartok... <3 :D

    VálaszTörlés