2013. június 18., kedd

14th. Behind the scenes

Sziasztok Édeskék! ♡

Itt lenne a következő rész, remélem tetszeni fog - bár van egy olyan sejtésem, hogy nem igazán. :P Szerintem olyan... olyan nem tudom milyen lett, döntsétek el Ti!
És lenne egy külön kérésem. Írjátok le hozzászólásban, hogy eddig mi volt a kedvenc részetek - ha volt olyan. Akár idézhettek is! Várok jóóóóó sok kommentet! :) Ehhez pedig jó olvasást! :) xX

A SZÍNFALAK MÖGÖTT

Ahogy becsukódott mögöttem a szobám ajtaja, végigvetődtem az ágyamon és arcomat a párnámba nyomva sikítani kezdtem. Az egész annyira abszurd és szürreális volt, de meg sem lepődtem, hogy velem történik ilyesmi. 

- Végeztél? - kérdezte Sidney és éreztem, hogy a matrac besüpped, amikor elhelyezkedett a lábam mellett. Válaszként csak elégedetlenül felmordultam, amit barátnőm igennek vett. - Rendben. Csak hogy tudj róla, holnap koncertre megyünk.

A koncert szó hallatán megdermedtem, felkaptam a fejem. Jól tudtam, hogy ki az az egy ember, akinek Sidney el akar rángatni a fellépésére. Beletúrtam a hajamba és dühösen meredtem Sidre.

- Mondd csak, te szándékosan kínzol engem? - A hangom talán a kelleténél kicsit élesebbre sikeredett, de most tényleg mérges voltam Sidneyre. Mióta megérkezett, csak azt próbálja elérni, hogy minél több időt töltsek Austinnal és tisztában vagyok vele, mi a szándéka. Ez viszont nem fog megvalósulni, mivel már döntöttem. Austin nem az én világomba tartozik - bizonyos értelemben véve.

- Csak segítek, hogy ne szalassz el valamit, ami ott van az orrod előtt, de te félsz megragadni, mert attól tartasz nem vagy elég erős, hogy megtartsd. De mi van, ha nem is akar elmenni tőled, mert éppúgy ragaszkodik hozzád, mint te hozzá?

Ledöbbenve meredtem Sidneyre, akinek - több éves barátságunk alatt -, talán még sosem hallottam ilyen mély és bölcs dolgot a szájából. Aztán az illúzió szét is omlott, mikor barátnőm rám kacsintott, majd vihogva bevonult a fürdőbe.

A hátamra fordultam és felbámultam a hófehér plafonra. El kell ismernem, hogy Sidneynek igaza van. Mióta itt vagyok számtalanszor adódott olyan alkalom, hogy elmondhattam volna Austinnak mit érzek, de mindig megfutamodtam. Az utolsó mondata viszont elgondolkodtatott. Mire célzott ezzel? Talán nem én vagyok az egyetlen, aki eltitkolja az érzelmeit?

 *****

Magamban morogva caplattam Sidney után, aki a csuklómnál fogva vonszolt magam után a tömegen keresztül. Mindenhol sikítozó lányok, akik kezükben Austin arcképével díszített posztert, autogramkártyát és ki tudja még mit szorongattak.

- Én ezt nem bírom, hazamegyek - közöltem barátnőmmel és megpróbáltam kiszabadítani magam a szorításából, de Sidney ráfogott a kezemre és gyilkos pillantással méregetett.

- Nem mész te sehova, maximum oda be! - mutatott a háta mögé és olyan eszelős arckifejezést öltött, hogy nem mertem ellenkezni vele. Mellesleg minden tiltakozásom és elhatározásom ellenére látni akartam Austint, mivel még sosem voltam egy koncertjén sem.

Átadtuk a jegyünket a bejáratnál várakozó biztonsági őrnek, majd miután jóváhagyólag biccentett, folytattuk a befelé vezető utat. Az aréna, ahol a koncertet tartották hatalmas volt, ami egyben azt jelentette, hogy rengetegen lesznek. Több száz visító lány, akik mind azért jöttek, hogy csak egy pillantást vethessenek Austinra. És én? Én csak azért vagyok itt, mert Sidney a fejébe vette, hogy mindenképpen összeboronál vele.

Bűntudatom volt, hogy elvettem valakitől a lehetőséget, hogy itt lehessen. Hisz én bármikor láthatom Austint, nem kell ehhez egy koncertjegy.

- Kezdődik! - kiabálta a fülembe Sid izgatottan, mikor a fények kialudtak, egyedül egy reflektor világított, a színpad közepére irányulva.

Szememet a színpadra szegeztem, várva, hogy Austin megjelenjen. Elég közel voltunk, ezért jó rálátásom volt az emelvényre, ahol néhány másodperc múlva fel is tűnt Austin. A tipikus mosolyával az arcán rohant előre, mögötte pedig a táncosai érkeztek.

A Say Somethin'-nal kezdett és elmosolyodtam, mikor már csak arra figyeltem fel, hogy együtt ugrálok és énekelem a dalt Austinnal. Amennyire nem akartam eljönni, most éppen olyan izgatottan vártam a következő szám érkezését.

A Say Somethin után az 11:11 és a Say Your Just a Friend, majd a When You Look Me In The Eyes következett, ahol felhívott pár lányt a színpadra és nekik énekelte a dalt. Ahogy láttam, miként mosolyog rájuk és milyen kedvesen öleli át őket, nem tehettem róla, egy kis féltékenység költözött belém. 

Nevetséges vagy, Allie, győzködtem magam, még csak nem is te vagy a barátnője. Én is tudtam, hogy nevetséges, amit művelek, de a szorító érzés így sem akart csillapodni, csak akkor lélegeztem fel, mikor véget ért a szám.

Ezután belekezdett az egyik kedvenc számomba, a Shawtyba. Ezt a számot még régebben írta, mielőtt befutott volna és kívülről fújtam én is a szövegét. Austin ugrált, táncolt és betöltötte a színpadot, közben a rajongói arcát pásztázta. Ahogy végigjáratta a pillantását a tömegen és ahhoz a helyhez érve, ahol álltunk, elmosolyodott, volt egy pillanat, mikor azt hittem észrevett, de aztán tovább siklott a tekintete. Hát persze. Hogy is gondoltam, hogy a több száz lány között majd pont engem vesz észre?

Befejezésként az új albumról énekelte a Loving You Is Easy-t és a What About Love-ot, majd hosszas búcsúzkodás után lefutott a színpadról és a lámpák újra felgyulladtak. Automatikusan indultam volna a kijárat felé, de Sidney újra elkapta a karom és éppen az ellenkező irányba kezdett húzni.

- Most meg hova megyünk? - kérdeztem unottan, mivel már semmi kedvem nem volt ellenkezni vele. Szinte hallottam barátnőm vidám hangját: " Igazán megszokhatnád, hogy ha én eltervezek valamit, véghez is fogom vinni!" Azt meghiszem...

Már csak akkor döbbentem rá, hova igyekszünk, mikor a statiszták mellett elhaladva befordultunk egy folyosóra, amin végtelennek tűnő sorban ajtók sorakoztak. Sidney céltudatosan haladt előre, maga után vonszolva és olyan erővel szorította a kezem, hogy kezdett elgémberedni.

- Te nem vagy normális! - ráztam a fejem, mikor megállt az egyik ajtó előtt, amin jól olvasható betűkkel Austin neve állt és még egy szó: ÖLTÖZŐ.

- Ssh! - tartotta mutatóujját a szám elé, majd fejével az ajtó felé biccentett, ami félig nyitva volt. Nem szólaltam meg, csak hevesen ráztam a fejem. Én ugyan nem fogok hallgatózni! De ugyebár nekem ebbe nincs beleszólásom, ha Sidneyről van szó, így közelebb osontunk az ajtóhoz és bekukucskáltunk a résen.

- Jó voltál, haver! - veregette meg Alex, Austin vállát, majd ledobta magát barátja mellé a kanapéra. Austin elvigyorodott, majd lepacsizott vele.

Egy ideig csak a szuszogása hallatszott, ahogy próbálja visszanyerni a normális légzését. - Itt van. Láttam - szólalt meg váratlanul, mire bennem az ütő is megállt. Csak nem lebuktunk?

- Haver, gáz, hogy a csaj ennyire tapad - közölte Alex tárgyilagosan és egy üveg vizet dobott Austinnak.

Ösztönösen elmosolyodtam, ahogy végigmértem a kimerült fiút, amint izzadt tincseit kisimítja a homlokából, miközben felbontja az ásványvizes palackot és meghúzza.

- Tegnap beszéltem vele és megmondtam, hogy nem akarok tőle többet, de mégis itt van. Mit csináljak, hogy leszálljon rólam? - dünnyögre Austin, miközben áthúzta a fején a pólóját és ledobta az egyik székre. Pillantásom akaratlanul is kidolgozott felsőtestére vándorolt, de gyorsan elkaptam róla a tekintetem és inkább újra a mondandójára összpontosítottam.

- Koptasd le, különben elszalasztod a nagy lehetőséged - tanácsolta Alex, mire Austin csak lemondóan felmordult.

Csak akkor esett le, hogy miről is beszélnek és kellemetlen érzés töltött el. Tehát Alex és Austin között  én vagyok a téma? Görcsbe rándult a gyomrom, mikor felidéztem, miket mondtak. "Gáz, hogy a csaj ennyire tapad", "Mit csináljak, hogy leszálljon rólam?", "Koptasd le".

Villámcsapásként ért a felismerés. Hogyan is gondolhattam azt, hogy Austin és köztem lehetne valami? Hisz ő híres és milliók szeretik, én meg ki vagyok? A bolond szomszéd lány, akivel szánalomból barátkozott. Mennyire hülye voltam, hogy azt hittem, fontos vagyok neki! Én csak egy fejezet voltam az életében, most pedig csak kolonc a nyakán.

Felpillantottam Sidneyre és meg sem próbáltam leplezni az érzelmeimet. - Menjünk innen - suttogtam könnyes szemmel, mire barátnőm csak némán bólintott és vigasztalóan átkarolta a vállamat. Remegő lábbal, a zokogást visszafojtva igyekeztem minél messzebb kerülni Austintól, bár volt egy sejtésem, hogy lehetnék akár a világ másik végén is, a fájdalom akkor is ugyanígy mardosna.

Mielőtt átléptük volna az üvegajtót még visszanéztem és mintha egy kést döftek volna a szívembe. A folyosó végén éppen akkor fordult be egy szőke lány, éppen Austin öltözője felé tartva. Bár előző alkalommal csak hátulról láttam, de a szívemet elöntő kínzó érzés miatt biztosra vettem, hogy sikerült összetalálkoznom Kellyvel.

40 megjegyzés:

  1. Nagyon jó*-* Siess a kövi résszel...ne akard, hogy seggbe rúgjalak:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen! :) Nem, nem akarom, hogy seggbe rúgj :D♥

      Törlés
  2. Ajjajjajj:c Na most elkezdtem komolyan kombinálni...Tutira veszem hogy nem Allieről volt szó Alex és Austin között! Taláán,esetleg...hmm,Kellyről...najó, abbahagyom:D
    Kedvenc részem az ominózus csók jelenet volt,de hát szerintem ezzel nem csak én vagyok így:3
    És siess mert fúú:)<3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ajjajjj, ennek nagyon örülök, hogy ötletelsz :) Hát, ki tudja? Lehet, hogy Allieről beszéltek, de lehet, hogy nem!
      Köszönöm, hogy írtál! :)♥xX

      Törlés
  3. Istenem TE CSAJ!!!! Nagyon gyorsan hozd a kövi rész!!!! ;))) ImàdtamxoxoEszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, igyekszem vele! :) Én meg téged!♥ xX

      Törlés
  4. fantasztikus lett! *--* tuti hogy Allieől vagy Kellyől van szó :D de siess a kövi résszel! <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát, talán igen, talán nem, erről még nem mondok semmit! :D De sietek! xX

      Törlés
  5. ngyon jó lett :D sies a kövivel :D

    VálaszTörlés
  6. úristen! imádtam ezt a részt (is) !!:DD és nekem is az a bizonyos csók jelenet volt a kedvencem meg még van egypár de hosszú lenne felsorolni.. siess a kövivel!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, köszönöm szépen! :D Úgy látom a csók, sok mindenkinek tetszett! :D Sorold nyugodtan, én ráérek!:) És sietek! xX

      Törlés
  7. Imádom :D Ez a kedvenvem :D Siess nagyon !! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen, én meg téged! :) Sietek:D xX

      Törlés
  8. Tök jó volt :)) Azonban van egy olyan érzésem, hogy pont nem Allieről beszéltek, hanem a barátnőjéről xdd de hamar kövit és akkor kiderül ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Húha, ezek a megérzések! Talán igen, talán nem! Ki tudja? :D De hozom nektek és majd kiderül♥ xX

      Törlés
  9. Ujujujujujjjjj *.* Allie Allie te buta naiv kislány. Komolyan azt hitted hogy Tin meg Alex rolad beszélnek¿¿¿ Nem lehetsz mindig központban, de most örülj neki xd
    Ööö semmi :)
    Amugy ahhw de jó lenne ottlenni egy Austin koncerten ^^ A kedvenc részeim közé tartozik A Skittleses jelenet az elejéről, meg a csókos rész is :33 Remélem jó sok ideig akarsz még boldogítani minket a történeteddel :)) Hozd hamar a kövit :)) Amugy nagyon teccet ( ezt a szót soha nem tudom, hogy, hogy kell leírni) , hogy ilyen hamar volt új rész és még a minősége is jó volt :)) Nem ugy mint a Tescos cuccoknak, bàr szeressük a Tescot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, látom senki sem támogatja azt, hogy Allieről van szó. Pedig lehet, ki tudja?:D
      Igen-igen, az nem lenne rossz, sőt! :) Köszönöm, hogy írtál kedvencet és igen, még sok részt szeretnék írni! Remélem sikerül! :)
      Úgy kell, hogy tetszett, de nem lényeges!:D A Tesco jó, szeretjük hát!
      Köszönöm, hogy írtál! :) xX

      Törlés
  10. Á.. most találtam a blogot 2 órája de 3×-ra olvasom el:') siess kérlek a következővel:) nagyon imádlakkkkkkkkk hogy ilyen tehetséges vagy <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom, nagyon szépen köszönöm, boldog vagyok, hogy tetszik! :)♥ xX

      Törlés
  11. Drágaságom!

    Nem jött be a sejtésed, mert imádtam! Én is szívesen tomboltam volna Allie-ékkel a koncerten, de még veled is:D
    Én száz százalékosan biztos vagyok abban, hogy Kellyről beszéltek és nem Allie-ről, de örülök, hogy a lány azt hitte, mert így lesz egy jó pár konfliktus, talán Jordan is a képbe jön, ismét.. :D
    Kedvenc rész hirtelen nem jut eszembe keresgélni, meg nem szeretnék. Elégedj meg annyival, hogy az egész blog a kedvencem!:)

    Flóraa. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága! :)
      Meglepsz mindig, de úgy látom örülsz a bonyodalmaknak! :D Hidd el, nekem is minden vágyam egy koncert!
      Igen, most már biztos vagyok benne, hogy szereted a konfliktusokat!:D De ez a jó, mert lesz még belőle bőven!
      Ezzel a válasszal pedig tökéletesen megbékültem, örülök, hogy tetszik! :)

      xX

      Törlés
  12. Atyaéég! nagyon jó! imádom! nagyon siess az új résszel, alig várom már! :)))♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! De tényleg! Olyan jól esik olvasni ezeket! Igyekszem a következővel! ♥ xX

      Törlés
  13. tuti hogy nem Alliről hanem Kellyről volt szó.mármint hogy őt koptassa le..de nem igaz hogy erre Sid sem jött rá..nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz ezután*-*mikor lesz kövi rész?:o*--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, hát senki sem áll Kelly oldalán? Úgy látom, hogy nagy rajongótábora van az Allie-Austin párosnak! :)
      Következő, hát még ezt is csak tegnap raktam fel, még meg kellene írnom, de sietek! :) xX

      Törlés
  14. kíváncsi vagyok h tényleg Kellyről volt-e szó. remélem igen :D nagyon izgulok már. siess a következővel. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, ki fog derülni, ígérem! :D
      És sietek, mert már többen is terrorban tartanak! :DD

      Törlés
  15. OMG. kb ennyit tudok kinyögni.:D
    oké, akkor sorjában.
    most "találtam rá" a blogodra, és meg kell mondjam, szerintem nagyon király. eddig ez a legjobb Austin-os blog, amit találtam, pedig eléggé keresgéltem... :$
    én nem mondok semmit erről a "vajon kiről beszélhettek?"-dologról, mert vagy nem fogok meglepődni, és Kellyről lesz szó, vagy igenis meg fogunk lepődni, és mondjuk egy tök ismeretlen csajról, mondjuk egy rajongóról, vagy tudom is én.:D
    már nagyon várom a kövi részt, siess.:)) ja, és egy cseréhez mit szólnál? ha benne vagy légyszi nálam jelezz vissza: http://amy-and-justin.blogspot.hu/ előre is köszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Köszönöm Szépen, örülök, hogy tetszik! :D És, hogy szerinted a legjobb... hát, ez jól esik!:$
      Igen, próbálok mindig olyan fordulatokat belevinni, hogy meglepődjetek, elvégre ez a lényeg, hogy ne legyek kiszámítható! :D Igyekszem a következővel, már készül gőzerővel!
      És mehet a csere, holnap kirakom! :) Köszi, hogy írtál! xX

      Törlés
    2. rendben, köszi kitettelek:$ és nincs mit.xx

      Törlés
    3. Köszönöm, én is kiraktalak :) (vagyis mindjárt, de mire olvasod, kileszel:D) xX

      Törlés
  16. azt a rohadt *--* nagyon jo resz lett es tuti hogy kellyrol beszelgettek!!! remelem sid jol le hordja a fejuket :DDD am nekem az egesz a kedvencem xdddd de ha ki kell emelni akkor talan az amikor az ujsagban csinaljak a tesztet aztan az amikor este a parkban meglatja austint kellyvel, meg amikor a vidamparkban vannak :DDD na de hamar kovit nert elvonasi tuneteim lesznek :))) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, senkit nem tudok eltántorítani attól, hogy ez a beszélgetés Kellyről szólt?! Pedig nem biztos! :D
      Örülök, hogy ennyi kedvenced van! :D És a rész... hamarosan hozom! :) xX

      Törlés
  17. Én csak most találtam meg a blogodat ,de nagyon tetszik ,már nagyon várom a folytatást. Úgyhogy siess ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, és sietek, ma lesz rész mindenképpen! :)

      Törlés
  18. Hello nemrég találtam a blogodra és...................IMÁDOM nagyonnagyon ....Imádom xdd
    mikor lesz a kövi?????
    Fuuuu de izgiii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Ennek örülök, köszönöm!:D A következő pedig nemsoká jön! :) xX

      Törlés
    2. Huh alig várom........kiváncsi vagyok h Kelly-röl beszéltek-e...:) OMG...

      Törlés
    3. Akkor ne kímélj, fent az új rész! :)

      Törlés