2013. június 11., kedd

#WhatAboutLove

Sziasztok Drágáim!

Nos, ez még nem a rész, most csak pár fontosabb dologgal jönnék. Először is: Biztosan mindenki látta már, de azért azt hiszem muszáj megosztanom ezt a perfect, sexy, hot, amazing videót, aka What About Love-ot. Én személy szerint meghaltam tőle és azóta is folyamatosan megy a youtube-omon.

    

Ti mit gondoltok? Hozzászólásba várom a véleményeket! :D

Továbbá, gondolom feltűnt - esetleg, talán, van rá esély -, hogy megváltozott a szereplő lányunk neve. Ezentúl Jenny helyett, Allie néven lesz megtalálható. (Nem akarok hosszú magyarázatot adni, legyen elég, hogy Szerelmünk Lapjait néztem :3)

És végül, KÖSZÖNÖM, HIHETETLENÜL HÁLÁS VAGYOK, a 30 olvasóért, több, mint 11000 oldalmegtekintésért és a rengeteg aranyos kommentért! TI VAGYTOK A LEGJOBBAK! <3

Millió csók!

4 megjegyzés:

  1. IMÁDOM EZT AZ ÚJ SZÁMOT, KLIPPET! :) SZERINTEM ISZONYATOSAN JÓ LETT! ♥

    VálaszTörlés
  2. Draga Fruzsi!

    Tegnap, egesz delutan ez a dal szolt a hangszorokbo, Anyanak mar az idegeire mehetek az allando eneklessel, tancolassal, sikoltozassal - szerintem erted. :D
    Ma, a suliban azért vették el a telefonom, mert ezt hallgattam, az osztalytarsaim biztos unjak mar, de vicces dolog bekiabalni ora kozepen, amikor mindenki csendben van, hogy "WHAT ABOUT LOVE".

    Egyszeruen imadom! Akarmit csinalok, mindig hallgatom. Ugy erzem, Austin zeneit sosem fogom megunni. :)

    TE VAGY A LEGJOBB! ♥

    Mackos oleles, Zebi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zebi!
      Ezzel én is így vagyok, annyi a különbség, hogy anya is szereti a számot :3
      Én is imádom, de én a videóval együtt szeretem megnézni, mert annak is imádom minden kis részletét és Austin meg.... isten, én mondom! ( Hogy Sidney szavaival éljek:D)
      Köszönöm, nagy ölelelés!
      Fruzsi

      Törlés