2013. július 1., hétfő

17th. Double or nothing?

Drágáim!❤
Most kicsit több dologgal is jövök.
1. Lezárult a szavazás, 89 (!!) ember nyomott rá valamelyik lehetőségre. Wow.... hát ez számomra hihetetlen volt, sosem gondoltam volna, hogy ennyien kísérik figyelemmel a blogot! 48 szavazattal és 53%.kal az a válasz győzött, hogy Austin és Allie végre összejöjjenek. A másik 43%, azt választotta, hogy még bonyolítsam az eseményeket és csupán ketten nyomtak a 'Nem' válaszra.  Ez egy kis közvélemény kutatás volt, ami természetesen befolyásolja a továbbiakat, de nem teljes mértékben! :D Köszönök mindent és csekkoljátok az újabb két szavazást!
2. Lezártam a 'Légy részese a történetnek!' játékot is, tehát már ne küldjetek több szereplőt! A beérkezett 10 lehetőségből fogok kiválasztani egyet, viszont nem árulom el, hogy kiét, majd meglátja, ha belekerül az adott részbe! :)
3. És végül, de nem utolsó sorban: Meghoztam a következő részt. Azt hiszem a többség erre vár már régóta, ha nem is pont ilyen formában! Remélem azért nem okoz majd csalódást az újabb fordulat! :)
Na, de nem húzom tovább az időt, jó olvasást és mi egyebet! :) Köszönök mindent! Love ya all ❤

DUPLA VAGY SEMMI?

Nem az én terveim szerint alakult a játék, nagyon nem. Az állás négy-négy és Austinnál a labda. Ha most, az elején nem sikerül megszereznem tőle, akkor bedobja és vége, ebben biztos voltam. Ha olyan helyzetbe kerül, sosem hibázik.

Egymással szemben álltunk és néhány másodpercig csak némán bámultuk egymást. A fülem mögé simítottam egy kiszabadult hajtincsem és mélyeket lélegeztem. Nem hallatszott más zaj, csak az autók távoli zúgása és a zihálásunk. Teljesen kimerültem, de dolgozott bennem az adrenalin és a félelem, hogy elveszítem az egyetlen lehetőségemet is.

Úgy tűnt ezzel Austin is így van, mert nem kerülte el a figyelmem, hogy feltűnően sokszor túrt a hajába, ezt pedig csak akkor csinálta, ha zavarban volt vagy ideges.

Ekkor hasított belém a kínzó felismerés. Austin minden áron nyerni akar. Ami annyit tesz, hogy nem szándékozik beszélni az érzéseiről, nem akar tőlem semmit. Ahogy eltökélt arcára pillantottam, már tudtam a választ a fel sem tett kérdésemre, ezért gyorsan döntöttem.

Mikor elindult a labdával, én szándékosan a másik irányba mozdultam, így könnyedén kicselezett,  reflexből célzott és eldobta a labdát. A gömbölyű tárgy íves mozdulattal repült, visszapattant a palánkról a kosár szélére és őrjítő lassúsággal gördült végig rajta, hogy végül belezuhanjon, ezzel  bedobta az ötödik kosarat.

Éreztem, hogy elakad a lélegzetem, a szívverésem pedig abnormális módon felgyorsult. Austin elkapta a lepattanó labdát és felém fordult. Nem szólt semmit, így kénytelen voltam én lezárni a meccset.

- Gratulálok, nyertél - suttogtam rekedten, mire alig láthatóan bólintott.

A szavak bizonytalanul buktak elő, valami szorította a torkom, a könnyek égették a szemem és nem tudtam visszatartani, egyre több sós csepp gördült le az arcomon. Megsemmisülten fordítottam neki hátat és a kapu felé indultam, mielőtt véglegesen kitörne belőlem a zokogás, de aztán mégis megtorpantam. Elvégre már úgy is mindegy... - Miért nem mondtad meg, hogy nem akarsz velem barátkozni? - perdültem meg és haragos arccal néztem a fiút. A fiút, akit annyira szerettem, még most is. Még így is.

- Tessék? - kérdezett vissza és zavar futott át az arcán.

- Hallottalak, Austin. Mikor Alexszel beszéltél, a koncert után, az öltözőben. Csak mondanod kellett volna! - kiabáltam rá és sírni kezdtem. Túl sokáig fojtottam vissza az érzelmeim, képtelen voltam tovább magamban tartani. Úgy éreztem elárult, önző módon kihasználta a gyenge pontomat... hogy mindig megbíztam benne.

- Allie - A hangja komoly volt és ahogy kimondta a nevem, megborzongtam. - Az istenit, miért nem tudsz egyszer velem is beszélni? - csattant fel hirtelen, mire összerezzentem. - Olyan nehéz lenne? Jordan miért különb, hogy neki elmondod? Neki miért engeded, hogy a közeledbe kerüljön?

 Zöld szemei összekapcsolódtak az én pillantásommal, az övéből sütött a megbántottság, de az enyémből semmi mást nem olvashatott ki, csak zavart. Kinyitottam a szám, hogy mondjak valamit, bármit. Tiltakozni akartam, letagadni az állítását, de semmi értelmeset nem tudtam volna kinyögni, így végül összeszorítottam az ajkaim.

 - Nem rólad volt szó, Als - sóhajtott fel végül és felhorkant, látszólag dühítette a gondolat, hogy erre következtettem. - Emlékszel, hogy mikor a parton voltunk csörgött a telefonom? - Kérdésére csak egy óvatos bólintással feleltem. - Kelly volt az - folytatta. - Még aznap, miután hazavittünk titeket, találkoztam vele.

Újra csak egy biccentés volt a válaszom. Nem értettem, miért mondja el nekem ezeket. Nem bántott még eléggé? Elbámultam a feje felett és monoton hangon hadarni kezdtem. - Ez természetes, elvégre a barátnőd, aki...

- Fogd be, Allie! - vágott a szavamba, erőteljesen felemelve a hangját, mire megszeppenve elhallgattam. - Szakítottam vele. De úgy látszik, ő ezt nem tudta elfogadni, mivel eljött a koncertre és úgy tett, mintha nem történt volna semmi sem. Még az öltözőmbe is bejutott, így kénytelen voltam másodjára is megmondani neki, hogy vége. Róla beszéltünk, Allie, nem rólad - rázta a fejét hitetlenül.

- Mi? - Nem is tudom mi döbbentett meg jobban: hogy azt mondta fogjam be a számat, vagy ami utána következett, mindenesetre egyikre sem igazán számítottam. - Én... én sajnálom.. de miért? - habogtam össze-vissza.

Egy kis részem abban reménykedett, hogy talán miattam, de aztán gyorsan le is hűtöttem magam. Elvégre akkor nem kellett volna ez a játék. Enélkül is megmondta volna, mit érez, nem igaz?

- Dupla vagy semmi?  - kérdezte Austin hirtelen, mire meghökkenve pillantottam rá. - Még egy kör? A tét ugyanaz - mutatta fel a labdát.

- Öhm... jó - motyogtam, teljesen összezavart a gyors váltással, ahogy kitért a válasz elől. Közben a fejemben egyre csak egy kérdés ismétlődött: MIÉRT? Viszont tudtam, hogy választ úgysem kapnék rá, ha feltenném neki.

Így csak újra elfoglaltam a helyem és játszani kezdtünk. Szinte azonnal megszereztem a labdát és egymás után három kosarat dobtam. Kérdőn pillantottam Austinra, de semmit nem tudtam leolvasni az arcáról.

Ezután megszerezte a labdát és addig meg sem állt, míg a negyedik dobása is a kosárban landolt. Már meg sem rendített a dolog, hogy másodjára is veszítek. Már beletörődtem az elkerülhetetlenbe.

De a következő öt perc teljesen a feje tetejére fordult. A labda újra hozzám került és egymás után kétszer vittem be a dobást. Ami azt jelentette, hogy nyertem. És Austin meg sem próbálta ezt megakadályozni. Megfogtam a visszapattanó labdát és hitetlenkedve fordultam a fiú felé, aki mosolyogva figyelt.

- Hagytál nyerni - mondtam ki a tényt, amit mindketten pontosan jól tudtunk, mire csak bólintott. - Miért?

- Sosem engedtem volna, hogy veszíts - válaszolt komolyan és pillantása az enyémbe fúródott, miközben egyre közelebb lépett.

A légzésem felgyorsult, amikor alig pár centire tőlem állt meg. Biztos voltam benne, hogy ő is hallja a mellkasomból éppen kitörni készülő szívem őrült dobogását. De ha így is volt, csak egy féloldalas mosollyal reagált.

- Mert tudom, hogy betartottad volna az ígéreted és itt hagytál volna - komorodott el. - Azt pedig nem akarom.

- Miért? - sürgettem és magamban grimaszolva gondoltam arra, hogy ez a kérdés idegesítően sokat hagyta el a szám a mai napon.

 - Azért mert szeretlek Allie! - megragadta mindkét csuklóm - így elejtettem az eddig kezemben szorongatott labdát - és még közelebb húzva magához, a fülembe suttogott tovább. - Tudom, hogy egy idióta voltam és csak bántottalak, de az elején nem voltam biztos benne, hogy tényleg így érzek-e.

Egyszerűen képtelen voltam elhinni, hogy kimondta és nekem mondta. Hosszan kifújtam a levegőt. - Akkor most honnan tudod? - Az én hangom sem volt több suttogásnál és kicsit elhúzódtam tőle, hogy lássam az arcát.

- Mikor találkoztam vele, tényleg azt hittem, hogy Kellyt szeretem - vallotta be, miközben elengedte az egyik kezem és beletúrt a hajába. - De aztán megjelentél a reptéren és a feje tetejére állítottál mindent. Úgy gondoltam, hogy helyrehozom a barátságunkat, de azon kaptam magam, hogy egyre többet gondolok rád és veled akartam tölteni minden időm, hogy ne lehessen lehetőséged Phillisszel beszélni. Csak magamnak akartalak, hogy én legyek neked a legfontosabb, de sokszor úgy viselkedtél, mintha szándékosan löknél el magadtól. A végén már nem tudtam, mit akarsz és ebbe majdnem belebolondultam!

- Csak mondanod kellett volna - válaszoltam remegő hangon és megint vészesen közel álltam a síráshoz.

- Tudom és annyira sajnálom. Hülye voltam és megértem, ha azt mondod, hogy nem akarsz többet látni - elengedte a kezem és hátrébb lépett. - De mivel te nyertél, így megérdemled, hogy tudd, én rontottam el és nem te.

- Én...

- Allie! Már mindenhol kerestelek!

Sidney kiáltása szakított félbe. Barátnőm kifulladva rohant oda hozzánk és levegő után kapkodva támaszkodott a térdére, hogy kicsit kifújhassa magát. Olyan feldúlt arca volt, hogy én is megijedtem és teljesen kiment a fejemből, mit is akartam épp mondani Austinnak.

- Mi történt? - hajoltam le Sid mellé és kezemmel gyengéden rázogatni kezdtem a vállát.

- Mindjárt - nyögte és kipirult arcát legyezve próbált egy kis levegőhöz jutni. - Anyukád... anyukád hívott. Harry kórházban van. Azt mondják válságos az állapota - bökte ki végül, rémült pillantását rám szegezve.

Elhűlve meredtem rá, ahogy a szavak elhagyták a száját, a hír hallatán megszédültem és meg kellett kapaszkodnom Austin karjában, hogy össze ne essek.

35 megjegyzés:

  1. OH MY FUCKING' GOD, Fruzsi!
    Eddig nem kommenteltem, és ezt sajnálom! Először is leírnám, hogy nagyon tetszik a történet! Ezzel a résszel pedig.. majdnem megöltél!
    Mikor olvastam, hogy Austin szeretie Allie-t, a szám elé tettem a vánkost és sikítottam egy nagyot. ^^ Két percig nem jutottam szóhoz, aztán folytattam az olvasást. Éreztem, hogy lesz itt valami meglepetés. Szegény Harry!
    Kíváncsian várom a következő fejezetet!
    Puszi Zebi (Heni) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OH HOLY SHIT, Zebi!
      Semmi baj, a fő, hogy már itt vagy! Örülök neki, hogy tetszik, ilyenkor mindig olyan jól esik olvasni a kommenteket!
      Igen-igen, szereti, de hát hogy is lehetne másképp?
      Hát, Harry-t én is sajnálom és majdnem sírtam, hogy ezt teszem vele, de majd meglátjuk mi lesz!
      Nemsoká hozom a következőt!
      Puszi♥

      Törlés
  2. imádom:D köszi:)) várom én is a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. ÚRISTEN!!! hát ez NAGYON jó vol! és.. és.. ÚRISTEN. hozd gyorsan a következőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Hozom hamarosan! xX

      Törlés
  4. Milyen husi ez az Austin.. :D Magam sem hiszem el, de végig azt vártam, hogy mikor lesz már valami csók, vagy legalább ölelés, akármi... de semmi. :( Hát, nem repesek az örömtől, főleg a vége miatt, de ez a fejezet ettől eltekintve is nagyon aranyosra sikeredett.:)) Allie-t pedig kezdem tényleg sajnálni. Komolyan, végre minden rendeződött, erre már megint kicsesznek vele az égiek. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Austin mindig az! :)
      Tudom, hogy azt várjátok, ...na hátha lesz valami meglepi a következő részben! #denemspoilerezektöbbet :D
      Már lassan én is sajnálom Alliet, hogy ennyi gondot zúdítok a nyakába! De lesz ez még így se! :)

      Törlés
  5. Hogy ezzel a csajjal mindig ha valami jó történik egyből követi azt valami rossz is...Valakire nagyon hasonlít,khm:DD És végre már,nem kell többet azon agyalnunk hogy úristen most akkor mivan Austinnal... Végre kiderült:3 Kisédesek<3
    Nagyon jó rész lett mint mindig mindegyik,és siess a folytatással!:) Xxx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? És most, hogy így mondod... kicsit rám hasonlít, én is ilyen szerencsétlen vagyok!:D
      Nananana, akkor azért csak volt egy kis jó is ebben a részben! :)
      Hozom hamarosan! xX

      Törlés
  6. Ez nagyon jó lett ,ez volt az eddigi legjobb rész ,komolyan még meg is könnyeztem ,
    Most meg haza fog menni ,pedig már jól alakultak a dolgok . Tényleg nagyon tetszett ez a rész. Nagyon siess !!!!!!!!!!!!!!!!! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én majd azt fogom, ami még következik! #mármegintspoiler :D
      Haza ám, de az nem azt jelenti, hogy most rosszra fordulnak a dolgok :D
      Hozom!! :)♥

      Törlés
  7. úristen*o* annyira jó hogy végre elmondta..ahhh..miközben olvastam nekem is majdnem kiugrott a szívem a helyéről:o annyira jól írsz hogy az valami hihetetlen:o! nagyon ügyes vagy és ezt ne hagyd abba!:) várjuk a kövi részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom én, hogy ezt vártátok! :D
      Köszönöm Szépen és természetesen nem hagyom abba! (:

      Törlés
  8. NEEEEEEEE HARRYYYYYYYYYYY :cccccc

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :/ "- Ne aggódj, erős kiskölyök, túl lesz rajta!" :)

      Törlés
  9. legjobb rész.. de neeeeeeee gyorsaaan kövit :DD

    VálaszTörlés
  10. OMG hát ez isteni volt............gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  11. Mikor kimondta: - Fogd be, Allie! *nagyot néztem, és megsajnáltam Alliet :D*
    De mikor ezt mondta: - Azért mert szeretlek Allie! *OMG de cukimárrr... ohw *o*
    Sajnálom Harryt, remélem nem elsz semmi komolyabb baja.! És egy kérés így a végére: Légy OLY szíves, és holnap max. holnap után hozz kövit. Nem várok még 3-4 napot ! :D
    :)))Sieess!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és még annyit, hogy nem tudom ki volt az a bamba f*sz aki rányomott a "gonna hate"-re.. -.-"

      #bocsiacsúnyaszóért:))

      Törlés
    2. Voltak benne fordulatok, nem igaz?:D
      ÉN is sajnálom, de hát ez így jött... az isteni szikra.:)
      Hozom hamarosan!

      Mellesleg én elfogadom a negatív véleményt, de csak ha meg tudja indokolni. Egy gomb nem elég hozzá.

      Törlés
  12. ismét tök jó rész lett.:) díjat találsz nálam.:))

    VálaszTörlés
  13. ahwwwwwwwwwwww *.* ez nagyon jó lett 6x olvastam el :P

    VálaszTörlés
  14. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Annyira cukik!!! Pedig már vártam, hogy mikor fogja Allie bevallani, hogy szereti Austin-t. Ne máááár. A vége pedig sokkolt. Remélem Austin segíteni fog neki átvészelni ezt a helyzetet.
    Már várom a kövi részt, lécci siess vele! :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?*q*
      De hát ezt tudjuk, hogy szereti Austint! Csak Austin nem biztos benne teljesen.;)
      Minden ki fog derülni és hamarosan hozom, hogy ne kelljen tovább várnotok! :)

      Törlés
  15. Szia!
    Velem eddig nem találkoztál, de meglepetésem van a számodra! (:
    http://jbfanfictionforyou.blogspot.com

    VálaszTörlés
  16. Wháááááá!!!! sfgtrhjfncb..
    Oké lenyugodtam, vagyis asszem'.
    Na szoval elöször is szia.
    Másodszora nem tudom, hogy utáljalak vv szereselek. Elmondta!!!! Jesszus Maris. Fruzsi a vége miatt fejbe akarlak verni de nem teszem mert kell a friss.
    Egyébként IMÁDTAM, :)
    Ez egy normáltalan komi lett... de még sokk hatás alat állok.
    Ölel, Flóraa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. asdsdklsefsjogd
      Ne nyugodj le, írd nyugodtan, amit akarsz! :D
      Ez nem nehéz.. szeress! :3
      Jujj, tudtam, hogy nem fog tetszeni a vége.. ezért is írtam :Dd
      Köszönöm, én meg téged! :))
      Szerintem egész normális volt! :D Puszi♥

      Törlés
  17. AZT A ROHADT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ma (pontosabban kb. 1órája) találtam rá a blogodra!*-* amiért hálát adok az égnek!
    és úristen TE LÁNY! I.M.Á.D.O.M.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tyűűű de NAGYON!
    az egész történtet felépítését és Allie és Austin kapcsolatát!!!!!!!!*-* a feneegyemegdekomyolan#:DDDD
    nem tudom hogy fogom bírni ezt a részről részre várakozást.....szerintem sehogy:( úgyhogy HASON FEKVE könyörgök neked..SIESS!!!:DDDDDDD
    MONDtam már hogy imádom? ÉS TÉGED IS! JAJJ:D


    u.i.: a következő kommentem már normális lesz:) de most muszáj volt kiélnem magam:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Jujjci, köszönöm, aranyos vagy!
      Imádom az ilyen kommenteket, amiket önkívületi állapotban írtok! :DD Komolyan, ezek a kedvenceim!:3
      Mondtad már, én is imádlak! ÉS nem kell hason feküdnöd, mert hamarosan hozom! :D

      pusziii♥

      Törlés
  18. ÓÓÓ szentséges tehén!Szegény Harry.. :( Egiyk pillanatban majd ki ugrok a székből annyira boldog vagyok aztán pedig szomorú és majdnem sirok...
    ui:Miért játszol az érzéseimmel?

    VálaszTörlés