2014. február 2., vasárnap

Köszönetnyilvánítás!


Sziasztok Drágák!

Nem is tudom, hol kezdjem. Amikor elindítottam ezt a blogot, nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretni fogjátok majd. Semmi célom nem volt vele, csak írtam, mert szeretem ezt csinálni és teljesen a szívemhez nőtt ez a blog, úgy, ahogy Austin és Allie is. Szinte hihetetlennek tűnik, hogy vége.

Szeretném megköszönni nektek, hogy végig itt voltatok, támogattatok a dicsérő és építő szavaitokkal és segítettetek, hogy eljussunk idáig! Remélem, hogy szerettétek a blogot és a jövőben, ha idetévedtek, majd kellemes emlékeket fog okozni. Nekem mindenképp!

Néhány adat:

  • 28 rész+a Prológus és az Epilógus
  • 11 hónap
  • közel 300 hozzászólás
  • 84 olvasó (jelenleg)
  • 45 171 megtekintés (jelenleg) 
  • a Trailer videón 2086 megtekintés (jelenleg)

Még egyszer köszönök mindent! Ezennel búcsúzom! Love you all ♥

Itt megtaláltok:

6 megjegyzés:

  1. kár hogy vége lett,ez volta kedvenc blogom,hiányozni fog :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! És igen, nekem is hiányozni fog, de remélem a következőt is szeretni fogod! :) x

      Törlés
  2. Nagyon fog hiányozni,kedvenc blogom volt,kíváncsi leszek az új blogodra,am mikor kezded??mert már nagyon várom :)
    puszi,Niki

    VálaszTörlés
  3. Örülök neki, hogy így érzel!
    Még nem tudom pontosan az új blog idejét, de próbálom minél hamarabb! :) xx

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a kedvencem volt IMÁDTAM (de furcsa ezt a szót múlt időben írni xd) Lesz még Austin Mahone blogod?xx B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon boldog vagyok, hogy így érzel és igen, lesz még blogom Austinról, dolgozom rajta, hogy minél előbb megoszthassam! :) X

      Törlés